søndag den 19. juni 2011

Derny

Thit er på vej hjem fra Oure, så i dag måtte hun køre sin 45-scooter den lange vej over Spodsbjerg-Tårs fra Sydfyn til Klampenborg.

Jeg cyklede med fra Maribo til Rønnede, 73 km som motorpace efter Thit. En 45-scooter kan altså køre stærkt, så det blev med et gennemsnit på 36,7 km/t.  Utroligt sjovt, men også sindsygt hårdt. Nok kan man ligge i læ bag dernyen, men når det går ligeud skal hastigheden altså holdes på 45! Det virker lidt for nemt at køre pace, men jeg kan garantere, at det alligevel er en seriøs træningsform. Det kan jeg mærke på benene, det har alligevel været noget af det hårdeste, jeg har lavet længe.


Sjovt nok synes jeg at sårn en lille knallert kan køre alt for stærkt med Thit, men at cykle med samme hastighed rører mig ikke ;-)

Ingen kommentarer: