onsdag den 16. november 2011

På årsdagen

Her næsten på årsdagen for mit styrt sidste år, er det lidt pudsigt at Anders Fogh vælter på MTB og brækker armen.. hele tre steder. Nå, men ham om det.

Jeg var til gengæld på hospitalet for at se, om ikke jeg kunne få dem til at pille isenkrammet ud. Det generer trods alt lidt, og har jo gjort sin pligt.

Røntgenbilledet afslørede at knoglerne har det fint, og der formodentlig kun er knækket en af skruerne, og ikke to som jeg troede.

Den god nyhed er, at de indvilligede i at fjerne grejet, den dårlige er, at de ikke ville fjerne spidsen af den knækkede. Selvom den stikker frem, så jeg kan rode rundt inde i knoglen ved at trykke på den, mener de at den skal tages ud samme vej som den kom ind, og det kan de jo ikke når den er brækket... nå men den hopper også kun lidt rundt når jeg kører over ujævnheder, den generer ikke rigtigt.

Måske kommer jeg på bordet lige inden jul, så der er håb om, at jeg alligevel kan være i skistøvlerne til vinterferien !

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Per
Hvis du nu ikke boede i udkantsdanmark kunne det være at Skejby, hvor der er nogle fortrinnelige læger, kunne have taget både det ene og det andet stykke jern ud af dig for længe siden.
Med venlig hilsen fra en midtdansker.

Jørgen