mandag den 23. december 2013

Fumler tumler , Lille jule ride

Traditionen tro gik Lille-jule ride til St. Dyrehave, nu med nissehue.. OK, det ser ikke alt for smart ud, men spørg lige julemanden om det ;-)

Det er lang tid siden jeg sidst er styrtet på MTB, har efterhånden fået godt styr på det stads.. men søreme om jeg alligevel ikke noget så eftertrykkelig fik studeret skovbunden i dag!

Ingen sæbe på sporet, så når der ikke ligefrem var mudderhuller var farten høj. To fejl.. en gang en gren på skråt, som tog mig forhjul. Den anden gang et skjult mudder hul, som beholdte forhjulet. Ganske uden rensdyr lykkedes det mig alligevel at tage en flyvetur i fuld fart ud over styret. Det er godt nok flere år siden jeg sidst har lavet det stunt.. men, jeg landede blødt :-)


Note til mig selv.. husk så at løfte det forhjul!

Ingen kommentarer: