lørdag den 5. september 2009

Løbeben på en cykel

Hold da op hvor har jeg haft ondt i mine ben efter DLH-stafetten i tirsdags (og Hanne har det efter sin tur i torsdags). Så cykling er det ikke blevet til før den obligatoriske lørdagstur i dag.

Og hvilken en tur, det stod ned i stive tove, men den hårde kerne af 9B holdet var nu mødt frem alligevel, så det blev 79 gode kilometre med masser af intervaller.

Netop intervallerne udgjorde et problem i dag, for i det lave-gear (39-16) kunne jeg ikke komme op på min normale tophastighed, benene var simpelthen for stive! Løb gør ikke godt for cykling!

Men til sidst blev der nu løsnet op, og på vej hjem til klubben tog jeg mig selv i at sidde og fløjte på cyklen, inderlig lykkelig i silende regnvejr. De der endorfiner har helt deres egen virkning.

Nice to be back on the bike

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej,

mine ben kunne ikke noget - slet ikke op af bakkerne - og så 2 punkteringer. Det kostede en taxa hjem.
Men jeg regner med at være klar på lørdag - så jeg skal have en lur i bilen fredag aften.... Håber jeg.

Knus Hanne