onsdag den 16. februar 2011

Fakir eller astrolog?

To nye karierreveje har åbnet sig for mig.

I fredag bristede den ene skrue i benet, og det gjorde dælme nas. Sol, måne og stjerner dansede for øjnene. Så meget at jeg seriøst overvejede at blive astrolog, det er jo nemt når man har sit eget planetsystem om ørene.


Hospitalets kommentar var: "Jeg er nu ikke så bekymret på dine vegne", så det kom jeg ikke langt med.

Måske skyldes smerterne blot at nye ledbånd er blevet fritsat og nu belastes for første gang i mange måneder.

Det håber jeg, men ellers må jeg jo nedsætte mig som fakir ;-)

I øvrigt kan man på indersiden af fibula (den tynde knogle på højre side) se nogle tynde skygger oven for spidsen af skrue nummer tre fra neden. Det er ny knogle, så stadset er dælme helet fint op, præcist som det skal. Dejligt!

Ingen kommentarer: