onsdag den 19. februar 2014

If this, then that

Der findes en tjeneste på internettet, der ud fra bestemte hændelser genererer aktiviteter. Derfor navnet "If This, Then That" (ifttt.com) Med Philips nye farveskiftende og WIFI-connectede lyspærer, kan man fx få lyset i huset til at glimte i klubfarver, når ens ynglingsfodboldhold scorer mål!

Ny er jeg ikke den store fodboldfan, men jeg har sat en recept sammen, der hver morgen sender mig en mail med dagens vejrudsigt. Så ligger den på forsiden af min mobil, når den vækker mig.

Desværre virker tjenesten ikke rigtigt, eller også virker den for godt. Over de sidste tre måneder har den hver dag sendt mig "0-2-3 grader, regn, overskyet".. lidt mere udsving ville have været ønskeligt! Desværre ser det ud som vejret retter ind... jeg er sgu snart træt af dette kolde våde hjørne af Europa!

Ingen kommentarer: