mandag den 4. april 2016

2 stk skovsnegle

Træningen er for alvor startet igen. I sidste uge blev det til 300 km. Mandag en tur til Holbæk, tirsdag og torsdag træning med klubben, og lørdag blev det så den vidunderlige træningstur op til Nødebo.. en hård tur.. og ikke mindre hård når man kører med de hurtige.

Søndag ville jeg en tur i skoven på MTB, så vi var to der blev enige om at tage en lille rundtur i Tokkekøb Hegn, som vi ikke nåede i vintersæsonen..


Sporet var tørt og med masser af flow og dermed ganske hurtigt!  Kan godt være, at det kun var 12 km.. men jeg var helt færdig bagefter.. som i helt færdig..   Og her mandag morgen er mine ben som to skovsnegle jeg slæber bagefter mig ;-)

Tror sgu jeg tager bilen ud på arbejde!

Men i øvrigt fedt, lige at runde ugen af med en lille kort skovtur søndag morgen, inden dagen rigtig starter!

Ingen kommentarer: