torsdag den 21. februar 2008

Det ser herrens ud

"Det ser herrens ud" røg det ud af en af sygeplejerskerne i går, da hun kiggede på mit hjerterytmediagram ved forundersøgelsen. hmm. jo men han er da bedre at være i nærheden af, end så mange andre, når det endelig skal være.

jeg morede mig lidt ved, at kunne slå alarmen på vagtstuen, blot ved at løfte begge ben op fra madrassen og holde dem der i 30 sekunder. Det var åbenbart nok belastning på hjertet til at arytmierne kom. På den måde kunne jeg spille solo på alarmanlæget.

Efter at rytmelægerne havde kigget på diagrammerne endnu en gang, kunne de bekræfte, at det nok er hamrende ubehageligt, men dog ufarligt, og typisk er drillerier der opstår i hjerter der ellers intet fejler. Så selv om de var lidt grebet af panik ved forundersøgelserne, for mit hjerte virkeligt tog sig nogle ture, fik jeg lov til at tage hjem så jeg kunne sove i min egen seng i nat.

Godt det samme, for jeg skal åbenbart opererers i det helt nye top-dollar magneto-stereo-taktiske super duper anlæg... og den har de åbenbart svært ved at få i drift. Først blev operationen udsat en dag til i morgen, og nu har de lige ringet ud udskudt det til på mandag, så de havde tid til at få det ordentligt testet igennem.

Nå, det foretrækker jeg jo også.

Ingen kommentarer: