mandag den 16. juni 2008

En hyldest til den bedre

Den 24. august 2006 købte den bedre halvdel af Team Sol og Sommer sin racercykel. På knapt to år er det gået fra støttefod og bagagebærer til en imponerende hurtig placering på Danmarks største motionsløb, Tøserunden og gennemførelse af det 300 km lange Vätternrundan.

Og det er jo ikke ligesom fordi der ikke har været andre ting at tage sig af i hverdagen.

Det er f. flot!

Til sidst i Vätternrundan, cirka 5 km tilbage, brød vi alle op og spurtede mod målet. Hanne ville søge ly bag en flok der kørte lidt langsommere, hun var helt helt færdig, så også jeg fik fri. Med over 40 km/t fløj jeg forbi Finn, der lidt tidligere havde forsøgt at følge Torben da han startede. Jeg var meget overrasket over at kunne holde de 40 km/t stort set hele vejen ind efter de 300 km. Torben skulle vinde, det havde han fortjent, men jeg kom ind i samme minuttal. Tonseren havde slået til igen. Efter et par minutter kom Finn, og surprise: umiddelbart efter kom Hanne. Citat: "De kørte altså for langsomt, så jeg overhalede og kørte selv ind" Flot gået!

Ingen kommentarer: