søndag den 22. juni 2008

Man kan ikke vinde dem alle

Nytårsfortsæt var det jo ikke, men dog ønsker.. Ved året start ønskede jeg mig:
  • en masse hyggelige timer og oplevelser med min viv
  • afleveret mit MPA-speciale og bliver færdig (er jo lige om hjørnet)
  • en rask lille operation så hjertet bliver fint igen
  • kørt 6000 km
  • kørt noget mere i skoven
  • deltaget i Vätternrundan
  • cyklet på den kinesiske mur

og sidst men ikke mindst

  • får datteren hjem fra efterskole igen

De hyggelige timer med den bedre halvdel kommer jo af sig selv, når blot vi er sammen. Det gjorde MPA specialet sgu ikke, men det blev afleveret og jeg fik karakterbladet i forgårs (CBS har skiftet studiesystem, og har ikke kunne printe karakterark før nu...tsk tsk). Hjerteoperationen virkede, specielt når hjertet er under belastning, mindre godt i tomgang. første sommertur i skoven blev i går og Vätternrundan samt den kinesiske mur er der også sat et check ud for. De 6000 km mangler jeg noget i endnu.

Men, det allervigtigste gik ikke i opfyldelse. Thit var så glad for efterskolen, og den har virkeligt også været en succes for hende, både hvad angår sport,venner, vægt og faglighed, at hun har besluttet at tage gymnasiet dernede også. Det var så det... Thit er det facto flyttet hjemmefra. Det var nu ikke lige planen, men man vil jo selvfølgelig gerne det bedste for sine børn.

Lige om lidt kommer hun hjem og holder sommerferie, og det GLÆDER jeg mig til.

Ingen kommentarer: