søndag den 21. december 2008

Automatgear

Skriv 100 gange efter mig: "Der er ikke noget i vejen med SRAM", "Der er ikke noget i vejen med SRAM", "Der er ikke noget i vejen med SRAM", ....

Ok, nu er mit geardrop rettet op. Ugen efter blev den også skruet fast igen (grr hvad f.. lavede det værksted?), men alligevel har jeg automatgear, smider kæden både på den lave, og uha uha på den høje side! Den skifter frem og tilbage for et godt ord, og flytter kæden cirka 1,5 tandhjul hver gang.. i går kunne den ikke skifte til det største tandhjul og blive der, uden jeg holdt fingeren på triggeren... Og det er IKKE fordi jeg ikke har haft den på værksted til justering, flere forskelige endda.

Så det kan godt være de på det sidste værksted sagde "Det er ikke noget i vejen med SRAM", men ikke deste mindre skifter jeg nu lortet til :

Så håber jeg f.. at det kører som velsmurt japansk finmekanik, som landevejsgearene gør og XT på Hannes fine MTB gør.

Ingen kommentarer: