lørdag den 28. februar 2009

499 timer

Bedst som cyklen havde pustet helt ud, fik den et chok!

 499 timer.. normalt taler man om 24 timer løb, men her er det 499 timers antiløb!. 499 timer siden jeg sidst har rørt en cykel, så da jeg vågnede idag, var det med stor fornøjelse at jeg  konstaterede, at solen var fremme og frosten havde gjort jorden hård. 

Lørdagens tur gik derfor med Ordrup CC til Geels skov. Mest af alt tør, men med enkelte mudderpletter. Jeg havde problemer med  stå fast, indtil jeg sænkede trykket i baghjulet fra 2,7 bar til under 2, så kunne jeg køre igennem alt. Ja, det vil sige, jeg fik året første styrt hen over styret. Skulle lige blære mig med at køre over en træstamme, men den store klinge borede sig ind i træstammen, boiiiing, og cyklen stod helt fast, hvilket jeg så lige netop ikke gjorde. Men kommentaren: "Nå, mesteren kan også!" gjorde alligevel det hele værd. ;-)

Den stejle bakke turde jeg ikke tage, og i dag ej heller Per. Så det står stadig 1:0 i Pers favør! 
Den plager mig altså... næste uge tager jeg den!

Allan fik revet geardroppet af, næsten ved afslutningen af turen, så frem for at henvise ham til en Taxi, trak vi ham hjem til klubhuset. Der skal være fordele ved at køre i klub!
Lørdagens tur blev til 38 gode kilometre.

Ingen kommentarer: