søndag den 8. marts 2009

Håneretten er tabt

Puha, i denne weekend er håneretten ikke på min side ;-)

I Geels skov er der en lille, men meget stejl bakke, det er næsten et frit fald på fem meter. Per L tog den for fjorten dage siden, ved et uheld, og lige siden har det generet mig at jeg ikke tør tage den... Så det var med fast beslutning jeg kørte op i skoven denne weekend. Ude i siden virkede den ikke helt så stejl..   Måske ikke, men så dog skrå, et sikkert styrt! Den kan ikke altså tages på andre måder end lige ud over..... Sååå, efter lidt moden overvejelse, besluttede jeg mig så alligevel for chicken-turen der går lige ved siden af.

Zoom, kom Per L drønene ned igen, og denne gang om ikke veloverlagt så dog med vilje. Damn damn damn. Den kunne jeg bare ikke have siddende på mig!

Så medens alle de andre stod og kiggede på, trak jeg cyklen op igen for at tage den. Og... nej jeg turde sgu ikke... men måtte tage chicken-turen ned en gang til. Til behørig spot og spe fra hele holdet :-)

Til gengæld tog jeg så også det mest spektakulære styrt overhovedet. På den sidste bakke som er næsten lige så stejl, tog en rod mit forhjul, og jeg kørte mere end 20 km/t. Der var eddermanme langt ned.. det er ikke som at vælte på vejen, hvor jorden er lige foran dig, her gik der noget længere inden jorden tog i mod mig. Det blev dog perfekt rullefald, så jeg kunne rejse mig og gå op og hente cyklen igen. Men et solidt trælår har jeg dog, der har nok været en rod eller et eller andet...

Om det er stoltheden eller benet jeg har mest ondt i? Arh, det er nok benet ;-)

Ingen kommentarer: