torsdag den 25. februar 2010

Du spinnst

Jeg vil ikke ligefrem sige jeg elsker det, men med al den sne, er spinning en fornuftig erstatning for en god trilletur på cyklen. Vores racerrøvsspinning med ekstremt lange intervaller med høj puls, og en absolut uchekket instruktør, der har programmet skrevet op på en lille gul seddel, er lige mig.

Ingen tvivl, det påvirker kroppen. Efter sådanne to timer er jeg godt og grundig træt, og jeg skal op og vande af et par gange i løbet af natten. Her dagen efter småsummer det i hele kroppen, som om en forkølelse er under anmarch. Ingen tvivl om at det belaster og kroppen efterfølgende skal kompensere…. Men, det er jo også den måde, man bliver stærkere på.

Da jeg ligesom luftede, at jeg lige kunne nå en session i klubben inden vi skulle køre på vinterferie, kiggede den bedre halvdel på mig og sagde: Du spinnst! Det har hun nok ret i.

Ingen kommentarer: