fredag den 3. september 2010

Av, utch, uh, åh

På DHL-stafetten var i vi år en mand short. Så sammenlagt havde vores hold, to habile løbere, hvoraf den ene skulle løbe to gange og så to ikke-løbere, herunder mig. Sidst jeg løb, er et år siden!

Og tænk, med en løbetid på 2:05 vandt vi over de andre fra vores firma!

Så pyt med at jeg ikke har kunnet gå tirsdag og onsdag, og at jeg til torsdagscykeltræningen i går helt konsekvent måtte springe over hvor gærdet er lavest.  Dels gjorde det ondt, og dels røg min puls op i det røde felt, så snart jeg lavede blot det mindste. Kroppens måde at fortælle den har brug for restitution....  Men det var godt at få rørt benene i de vante cirkler. Det fik lidt gift ud af muskerne, så i dag kan jeg faktisk gå.

Godt det samme, for i morgen står den på 120 km cykeltur!

Ingen kommentarer: