lørdag den 19. marts 2011

Team Recovery

Jeg er ikke alene, når det kommer til at skulle igang med et genoptræningsprojekt i cykelklubben. Ankler, knæer, hjerter og mange flere skavanker har holdt flere OCC´ere i ro, og fået konditionen i bund. Det er ikke godt, når der blandt krykhusarerne er ambitioner om køre La Marmotte og C2C.

Seks OCC´ere i Team Recovery rullede derfor endnu en lørdag ud i det dejlige nordsjællandske landskab, nogle med tungen mere ude af halsen end andre. Det fede ved at starte konditionen op fra bunden er, at man virkeligt kan mærke fremgangen. Denne gang havde jeg ikke brug for et skub, men selvfølgelig skulle Lars lige markere igen, denne gang på Strandmøllebakken, 3 km før spurten om Klampenborg-skiltet. Jeg kvitterede for den venlige gerning ved at bruge det som et afsæt til at stikke af fra feltet... he he.. Brian Bomstærk kom dog først, skavankerne til trods har han allerede rullet 2.000 km på spinningscyklen i år... så det er vist kun på skrømt han er med på Team Recovery.

Meen, nok var jeg ikke kørt tom i dag, og nok kunne jeg til sidst stikke af, men se venligst ikke på speedometeret.. det foregår stadig i slowmotion.

Pga af sneen i torsdags var vejen stadig våd. Vi talte ikke efter, men må have haft mere end syv punkteringer på de 45 km! Her er Brian i gang, for første af en del gange.
Funny byskilt i øvrigt, her er ikke tale om Vand- eller Sengeløse.. det ligner nærmere Navnløse ;-)

Ingen kommentarer: