fredag den 25. juli 2014

Sommertur, med Bacchus i hjulet

Puha, det er har været nogle fine ture i sommerferien, men også godt med vin, og den sidste uge+ blev cyklen ikke rørt. Den slags plejer at straffe sig, med dårlige ben, og når man samtænker at juli måneds kørseln har været diesel-kørsel, dvs styrketræning op af bjerge og ikke konditionstræning, var der lagt op til en god sidste plads ved torsdagens træning.

Bacchus var med, hjertet gjorde opmærksom på at det kører bedst uden rødvin, men ellers skal jeg da lige love for at benene gerne ville køre til.




Efter 73 gode kilometre med 32,3 km/t i snit og min pæne andel trækkeriet, kunne jeg sågar sætte mig på anden pladsen ved Klampenborg spurten. YES!!   At mine ben så protesterer når jeg går ned af en trappe får være :-)

Rart at mærke, at systemet et på plads.  (og cyklen også)

Ingen kommentarer: