tirsdag den 16. oktober 2007

Bjergkasette hmm....

Sidder her og skriver på MPA, medens den bedre halvdel af Team Sol og Sommer er ude på tirsdag formiddagstræning med OCC.

Jeg ville bede Hanne om at købe en bjergkasette, som jeg kunne montere på hendes cykel inden Alpetramp på lørdag, hvorfor jeg kastede et mere nøje blik på vore cykler for at være sikker på at instruere hende rigtigt.

PINLIGT!

Vi havde begge to allerede bjergkasetten på! Jeg har garanteret monteret min sidste år til Alpetramp, og så undladt at afmontere den, da foråret første løb jo ville være Stjernetramp i de samme omgivelser, hvorefter jeg har glemt alt om den.... Hermed konstateret at der er kæde nok til køre på største klinge både for og bag på samme tid, hvilket jeg ellers har været lidt nervøs for. Skal jeg have en lavere gearing skal jeg have compact kranksæt på....

Hanne har allerede compact kranksæt på.... hmm... Lidt spændt på hvordan hun kører Alpetramp så.

Hold kæft hvor har jeg bare ikke haft styr på det i år. Men har også haft travlt..

Ingen kommentarer: