onsdag den 17. marts 2010

VO2Max træning

Efter februars katastrofalt lave kilometertal er det så som så med sprødheden, spinningen til trods.

Så, da jeg nu ved hvordan man gør, er jeg begyndt på V02Max-træning, også kaldet konditionstræning. Det tager ikke så lang tid, og passer perfekt mellem arbejdstid og solnedgang.

En rolig opvarming op gennem Hellerup, og så intervaltræning fra Charlottenlund og nord på. 30 sekunder for fuld hammer, og 4,5 minutter stille kørsel. Op til Strandmøllen og tilbage igen, gav det lige 9 intervaller, ialt 4,5 minuts hårdt arbejde og 50 minutters trilletur. 21 kilometre med en gennemsnitshastighed på 24km/t

Så lidt arbejde, virker det virkeligt? Tja, jeg var godt nok flad da jeg kom hjem, og her til morgen er min ben bare ... aouch!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Søde
Du var godt nok flad - stod bare og hang midt i køkkenet :-)
Kh Hanne