tirsdag den 18. december 2012

Dovenskab

Jeg tror ikke, jeg nogensinde har sprunget en lørdagstræningstur over, altså hvor jeg ikke har skullet noget andet, men bare siddet herhjemme og tænkt på, at nu sidder de andre ude på cyklen... men en gang skal jo være den første.. og sådan var det i lørdags.

Sneen var ved at smelte, isen lå på stierne, temperaturen lå marginalt over frysepunktet og regnen væltede ned! Kort sagt lorte vejr!

Der var mødt fire fra det seje hold op, men det viste sig, at de måtte opgive at køre i skoven for i stedet at kæmpe sig frem på Dyrehavens grusveje og de asfalterede stier i skoven. Det havde vist været både svært og hårdt nok!  Nej, jeg gik bestemt ikke glip af noget, bortset fra måske en forkølelse. I alt dukkede der ti op til suppen i klubhuset bagefter, det er vist ny bundrekord!

Så, da vi holdt generalforsamling i går kunne vi stort set alle blive enige om, at vores manglende fremmøde i lørdags ikke var pjækkeri. Den lørdag var slettet som cykellørdag!  ;-)

Det ville ellers have været rette lejlighed til at prøve mine nye hansker, som den søde bedre halvdel havde foræret mig i adventsgave.


Et par neoprenhansker, svarende til den våddragt dykkerne bruger under vandet!  :-) Se det må da virke mod kolde hænder...  Nå men, der kommer garanteret en anden regnsvejrdag på cyklen.

Det er altså stadigt muligt at opdrive nye gadgets jeg ikke har, forbløffende!! :-)

Ingen kommentarer: