tirsdag den 4. december 2012

Det sner! Vil du med til Italien?

Puha, i de sidste mange uger har der bare været arbejdet for meget.  Der har været mange ture til Århus, og det betyder, at hverdagstræningen er lagt på hylden.

Det hævner sig, for alene lørdagstræningen, selvom det er for højt tryk, er ikke nok, til at holde hjertet på rette spor. Forrige lørdag var der lidt uro, når pulsen kom højt op, og i denne uge fik jeg en undskyldning for at afbryde, da min navnebror Per væltede og måtte følges ud af skoven.

Så det var med stor glæde, at jeg i dag ikke skulle til Århus, for så kunne jeg komme ud og cykle.. yehaa!!   Næse, for der lå adskillige stinkere på mit skrivebord, så jeg måtte arbejde til klokken røv, og da jeg først kom hjem var der ikke lige energi til at cykle ud i mørket, frosten, sneen og de spejlglatte veje.

Så, hometræneren blev pakket ud efter at have stået i hi halvandet år.. og søreme om ikke det hele bare spillede. Så medens det sneede udenfor, fræsede jeg rundt i Milanos gader til høj musik.  Nu sidder jeg her og morer mig over at det også sneer på denne hjemmeside, medens jeg dufter af liflig cykelrytter.
Hanne er stærkt forkølet, men mener alligevel af ordet liftlig er skudt endog en hel del ved siden af!  Så jeg må hellere lige smutte i bad!

ses!

Ingen kommentarer: