lørdag den 22. juni 2013

Så er vi klar.... eller noget

Så står cyklen og er pakket. I kufferten er vintertøj, uldstrømper, regntøj, fire par cykeltøj, ekstra sko og meget meget mere. Den ryger ind i følgebilen, så man kan få skiftet hvis vejret skulle arte sig.

Vi er på vej ud på det norske cykelløb, Styrkeprøven, Trondheim-Oslo, 542 km. Og, det pisser ned!  Heldigvis ingen vind og temperaturen er også fin. I det mindste slipper vi for sne på Dovrefjellet ;-)

Det gælder om ikke at gå sukkerkold, så de sidste to dage har jeg ædt, så colaen står mig til drøvlen, og nu skal vi lige have lidt morgenmad. Det er mange år siden jeg sidst har drukket cola med sukker og jeg må konstatere at jeg virkelig ikke bryder mig om det, men det er ret effektiv til at transportere energi ind i kroppen. Se dig blot omkring på gaden. 

Ses derude!

Ingen kommentarer: