torsdag den 22. december 2016

Gråvejr og få kilometre

Her midt i den danske vinter, som er grå og våd, er det svært at holde energien oppe. Når klokken er 17, er det mørkt og sofaen kalder. Sjovt at tænke på at sommerens træningsture starter på det tidspunkt, endda med overskud :-)

Til trods for gode ambitioner, har det været yderst småt med kilometre de sidste to måneder. Der er mange grunde, ud over at vejret faktisk ikke trækker..  Arbejdet har taget en stor told de sidste måneder og samtidigt har jeg været grounded, først med en ny diskusprolaps, så blev jeg opereret i ansigtet, fik fjernet arrret fra et af mine tidligere store styrt, og så længe der var sting i ansigtet lød dommen på 0 mudder!, og oven på det hele fik jeg fanme et hold i ryggen!

Nå, nu er der ikke længere nogen undskyldning ud over vejret. Ryggen er fin igen og Julen står for døren, og skal udnyttes!

Glæder mig til forhåbentlig nogle gode ture, medens det stadig er dagslys.

Ingen kommentarer: