lørdag den 19. april 2008

Snot, sol og hjul

Perfekt vejr og så er jeg bare så snoddet... ØV. Derfor var jeg lidt god ved mig selv, og kørte på 10-holdet fremfor det sædvanlige 9:15. Det blev en dejlig tur, med overskud til lidt leg på Klampenborg spurten. Men godt jeg ikke kørte længere, for bihulerne hang udenpå under spurten, og som en bedre gyllespreder, når bonden vejrer forårsluft (...ups, sjovt som lige præcis det udtryk skifter betydning når bonden går igang..) spredte jeg mine bakterier ud over Strandvejen. Men jeg tror faktisk det hjalp, jeg er på bagkanten af forkølelsen nu, hoster nemlig ikke mere.

Hanne kørte 9:15 med sine nye hjul, selv om hun egentlig også var lidt forkølet. Da hun kom ned i klubhuset var hun ikke til at skyde igennem. De nye superhjul gjorde en verden til forskel, hun var lige ved at komme ind som nummer 2 i den afsluttende spurt. De er ikke bare hurtige, men også rundt i svingene ligger de meget mere stabilt, siger hun. Så der er mod på til parløb i Brørup i næste weekend! Endda så meget, så den bedre halvdel af Team Sol og Sommer her til aften har planlagt minuttallene og gennemsnitshatighederne for de tre runder på løbet! Det er dejligt, når man begynder at få så meget overskud, at man kan overskue at køre efter mere end blot at overleve udfordringen. Jeg glæder mig til at se Hanne og udstyr i aktion!

Ingen kommentarer: