fredag den 19. september 2008

Vals

Vals danses i 3/4 takt. Præcis som mit hjerte, under arbejdstesten i dag.

Var ellers lige ved at tro, den snød os endnu en gang, men da belastningen efter 15 minutter kom op på 300 W, og pulsen krydsede 180, begyndte vi at danse Vals.

tre slag, støj, tre slag, støj, tre slag, støj... helt regelmæssigt Flot!

OK ok, jeg har nok nu, sagde lægen nevøst, lad os stoppe her. Og, nå ja hvorfor ikke?

Så må jeg høre hvad lægerne siger til det, efter deres konference. På den måde er det jo et helt andet symptombillede end sidste gang.

Men, i morgen skal jeg ud og cykle, glæder mig til at prøve de nye hjul!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg ser gerne 'Vild med dans' og foretrækker så langt den inciterende musik frem for den 'støj', du beskriver. I den forbindelse har jeg en god veninde, der er vild med Varde, hvis du forstår? Jeg kan berette mere, hvis du er interesseret.
Hilsen Rikke