tirsdag den 30. september 2008

Tooghalvtreds

OCC var på Panum i dag, for at måle konditionen. Her ser vi Christian knokle.

Mine egne målinger viste, at min knogletæthed lå over gennemsnittet, hvilket jo er godt. Det gør min fedtprocent desværre også, og det er jo ikke så godt, 30,9%.

Min max puls er 193, når man ellers regner flimmeret fra, jeg kan træde 320 wat, og konditallet er ... en stille trommehvirvel... tada:52!

Ifølge Motion Online er det meget højt for en normaldansker på 42 år. Og den tabel hang også inde på Panum, så den er nok ikke helt ved siden af.

Konditallet er et mål for hvormeget ilt man kan optage pr kilo legemsvægt. Hvis jeg nu tabte 5 kilo, ville den derfor stige til horrible 56! (og det har jeg faktisk gået og tænkt lidt på, som optakt til en alpekrydsning til næste år. Men det er nu ikke planlagt endnu)

Den bedre halvdel af Team Sol og Sommer er på næste uge, det bliver spændende!

Ingen kommentarer: