fredag den 3. oktober 2008

In the blues

Sidder her en sen fredag aften, og slapper af. Meget cykling er det ikke blevet til siden sommer, der er alt for meget arbejde. Men, jeg kigger langt efter de cyklister jeg kører forbi på vej til og fra arbejdet.

Jeg har valgt ikke at køre i morgen, fordi jeg har fået tilbudt en ny operation på afbud på mandag. Det er jeg glad for, for det rumsterer jo det der apparat, men uden mulige bivirkninger er det jo ikke... Men, hvor stiller man sig tilfreds? Før første operation kunne jeg ikke gå ned ad Østerbrogade, nu kan jeg jo rent faktisk køre stærkere end de fleste selvom det er møg ubehageligt, når jeg starter op. Det er jo en succes, så skal man jagte det sidste? Lægen synes vist det er noget pjat, jeg er i bedre form end han er.

Selvom de har målt det hele igennem kan de stadig kun jagte det, der kommer på selve bordet. Og mine ekstraslag kommer mest når det går stærkt, damn den teknik... Håber jeg har ret i, at tærsklen for ekstraslagene sænkes når jeg har undladt at træne i længere tid. Siden tirsdag har jeg passet bilen, elevatoren og rødvinen.

OG NU MANGLER JEG SGU ET SKUD ENDORFIN!!

Nå, det klemmer lidt kan jeg mærke, lad os håbe de ikke blot får lov til at rode lidt rundt uden succes. Eller hvis der intet kommer, at de så får lukket pænt uden at få lavet andet rod. hrrmmffppp!

Ingen kommentarer: