tirsdag den 12. maj 2009

Jagten på mig selv

Jeg har nu i 2,5 år ført en nøje kørselsdagbog for mine cykel bedrifter, hvilket giver mig mulighed for både at forholde mig til, hvor langt jeg er i forhold til mit årsmål, men også i forhold til mig selv de foregående år.

Som det ses, er jeg pænt forud for 2008, medens jeg kører mere lige op med mit gamle 2007-jeg. Det bølger frem og tilbage med få kilometre.


Egentlig har jeg jo altid lyst til en cykeltur, men sjældne gange kalder sofaen, som i aften. Så hjælper det lidt at tænke på, at hvis jeg ikke kommer ud og afsted, så slår han mig, ham 2007-Per... Og så meget konkurrencegen har jeg altså, at det hjælper ;-)

I 2007 kørte jeg den lange distance på Skjoldenæsholmløbet... det bliver det ikke til i år, for Allerødløbet trækker jo, selvom det er meget kortere. Jeg forventer derfor at komme ud af maj med en manko. 2007 sommerferien blev dog cykelfattig, det gør 2009 ikke! (mere herom senere!) Så jeg skal nok klare ham der, 2007-Per!

Ingen kommentarer: