onsdag den 12. august 2009

OCC Klubmesterskaber 09

I aften blev OCC klubmesterskaberne kørt med medalje til Team Sol og Sommer! Hanne kom nemlig ind som anden bedste kvinde og nummer fire på 9:15 holdet. Flot!

Mit mål var at få Hanne kørt ind som bedste kvinde, men at det blev Trine som blev bedste kvinde var helt velfortjent, der var i den grad bare dømt gode ben! Imponerende!

Desværre smuttede feltet for os i vrimlen, da 9-holdet passerede os, så vi kørte det meste af løbet 100 meter bagefter... og inden da havde jeg også trukket rigtigt meget. Så det blev i praksis en 50+ km enkeltstart med et snit på 34,8 km/t. Det er jeg nu meget godt tilfreds med!

Det blev jo så til god parløbstræning, for endnu en gang fungerede vores samarbejde glimrende. Havde vi haft samme snit, da vi kørte Brørup parløb i år, var vi endt på podiet. Der er hermed skruet op for ambitionerne til næste år.

Pist Flemming, er du ikke ved at være træt af kun at se røgen? ;-)


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Søde

Du kører godt. Tak for turen.

Kh Hanne

Unknown sagde ...

tror vist fruen har glemt at nævne hvad der fik hende op af bakken inden målstregen på 5. runde.............

Per L Johansen sagde ...

Næ du, det lagde jeg godt mærke til, fedt nok!

Men, jeg havde lige glædet mig til at være to om slæbet de sidste to omgange. ;-)