fredag den 9. april 2010

Flad 2

Endnu en træningsdag, endnu et revet dæk og sprængt slange.

Selvom jeg naturligvis undgår de største huller efter isvinteren, kan mindre huller også gøre det, blot kanterne er skarpe nok. Når dæk og slange rammer sådanne kanter klemmes de mod fælgkanten, og så er der hul.

Sådan en træningstur koster, ud over almindelig slid, et nyt dæk 250,- en ny slange 50,- og en co2-patron til pumpen 10,-  Det løber altså lidt op hvis jeg skal bruge 5 slanger og to dæk pr uge!

Nå men, jeg lod holdet køre, skiftede det der skulle skiftes, men kendte en lille genvej. Det var ufattelig morsomt at se deres overraskelse, da jeg pludselig stod længere ude på ruten og ventede på dem. Jeg har på fornemmelsen, at flere tror OCCs normale rute mod nord er den korteste... men det er den altså ikke ;-)

Ingen kommentarer: