tirsdag den 19. oktober 2010

SlushCup 2010/2011

Så er der meldt til til vinterens SushCup sæson.

Sidste år meldte jeg mig glad og fro til "Start 2", som er for eliten og alle de andre der intet vejer, men kører rigtigt stærkt. Selvfølgelig var det fordi jeg lige skulle lære hvordan man kører i et felt på single-track, og selvfølgelig var det fordi der var problemer med grejet... men jeg havde nu alligevel ikke behøvet konstant at være blandt de 10 sidste ud af 400 deltagere, til samtlige heat? (næsten i hvertfal)

Nå men i år har jeg så meldt mig til "Start 1", den for børn og halvfede/halvgamle motionister. Og her skulle jeg så gerne være blandt de første 10%. Lad se...

Vi starter traditionen tro med enkelt start på Herstedhøje. Bjergene med den berømte eller berygtede vandgrav...


Nå, damn jeg ser lige, at børneholdet ikke skal ned over den... ØV! Det er ellers halvdelen af fornøjelsen!

Og så går det ellers rundt på Sjælland med to til tre ugers mellemrum. Det er en fin lejlighed til at se andre skove, end dem vi normalt frekventerer.  www.slushcup.dk

Update 24.10.10: Har nu skiftet til Start2. Hellere komme ind sidst og have kørt en sjov rute, end komme ind først, efter noget der ligner landevejstons

Ingen kommentarer: