torsdag den 10. januar 2013

Styrkeprøven

Jeg må have slået hovedet... for nu har jeg tilmeldt mig cykelløbet Styrkeprøven, som går fra Trondhjem til Oslo.. 540 km på 24 timer gennem Sankt Hans natten (og dagen..)


På en eller anden måde får det C2C til at blegne lidt.... det er kun 160 km kortere end hele C2C, og med 4.394 hm er cirka en tredjedel så mange bjerge.. på 24 timer... på C2C har vi i det mindste hele syv dage!

Min gode medtræner Finn har også meldt til, så nu mangler vi bare Allan for at være det samme gode team, som da vi kørte TelemarkTours i 2011. I det gamle blogindlæg hentydede jeg lidt til nogle sprængte toiletter.. historien var, at en vis person (nævner ingen navne, men det starter med A) var så bange for at sukkerkold, at han væltede føde ind.. Det overgik 100% Jan Ulrik, men da vi ikke ville låne ham vores cykelkasketter, måtte vi jo gøre hold ved diverse toiletter. Ved det sidste depot lå der kun én foran os.. men medens vi stod og ventede på at A.. blev færdig med at rette vandlåse ud, drønede feltet forbi os.. #"%&!!  Derfor skal vi i år overtale følgebilen til at medtage denne:

Følgebil?  Jeps, for vi har fået lov til at snige os med på et hold der udspringer af Vordingborgs Rynkeby hold.. og de har bare styr på det der.

Med Styrkeprøven, den lange på Grindsted og C2C i år, er der vist ingen problemer med at få kørt kilometre ind på odometeret i 2013!   :-) Glæder mig allerede

Ingen kommentarer: