onsdag den 7. maj 2014

Dårlige vaner

Jeg har det jo med at vælte på cyklen ind i mellem, som en af kollegaerne sagde: en dårlig vane.

Forrige gang jeg væltede, sårn for alvor, var november 2010, hvor jeg knuste anklen, se mere på side 9, her.  Det var et større show, 10 skruer og en skinne, samt 8 ugers gangforbud. Operationen gik fint, men efterfølgende har jeg været en del besværet af at anklen hæver.  Ingen bare tæer, er nødt til at have strømper på, så anklen er under tryk, og vandre ret langt kan jeg heller ikke. Cykle går, men ikke uden jeg hele tiden kan mærke anklen.

Godt nok må ingeniører gerne gå i sandaler med strømper, men en hel dag med DSB hvor foden er ned af, er nu ikke sjovt... DSB uagtet ;-)

Pludselig slog det mig, jeg havde jo anmeldt skaden til mine ulykkesforsikringer, og selvom det lykkedes lægerne at sætte knoglerne på plads, og det er ved at være lang tid siden, er jeg ikke uden mén, så hvorfor ikke få samlet op på det?

Jeg fik så genanmeldt sagen i foråret, og søreme, i dag kom brev.. de har afgjort at jeg har mén svarende til 8%..

8% invalid, ak ja!  ;-) 

Ingen kommentarer: