onsdag den 14. maj 2008

2:30 i overskud

Kørte i aften min gamle timetur som er præcis 30 km. Min bedste tid sidste år var lige præcis 1 time. Det er måske ikke specielt hurtigt? Jo, for det er byzone incl lyskryds, skarpe sving samt de største tre bakker i omegnen (klampenborg, skodsborg og strandmøllen)

I aften tog jeg den på 57:30. Det betyder jeg er tilbage på sidste års form!!!

Hvis jeg så også får smidt de ekstra 3-4 kilo vil I ikke kunne se røgen af mig.

Nogle observationer: Klampenborgbakken er en halvanden kilometer lang jævn 2% stigning, og jeg kan endnu ikke holde til at stå så lang tid i pedalerne som jeg kunne sidste år, så lidt at arbejde med er der trods alt endnu. Skodsborgbakken tog jeg i mandags i spidsen af feltet med 30 km/t, i dag måtte jeg ned på 24 km/t. Det er en kontant demonstration af forskellen mellem at køre i felt og alene.

Alt i alt en super tilfredstillende aftentur lige inden solnedgang i absolut vindstille vejr. Uhm.. ren nydelse

Ingen kommentarer: