lørdag den 9. januar 2010

Stjerner i sneen

Seks graders frost, og en halv kuling havde de lovet i vejrudsigten. Man skal være lidt sej for at trille ud af sengen inden solen står op, for at komme ud og lufte cyklen i det barske vintervejr! (eller også hjælper det at være skør)

Temperaturen passede godt nok, men det blæser jo ikke inde i skoven. I stedet kom solen frem og kastede en million stjerner i sneen. Sneen var kold og havde et godt bid, så sporene var letkørte. Endnu en gang priste vi os lykkelige for at være bidt af en gal cykel. Alt i alt blev det nok en af vinterens kønneste cykeldage!

Det spillede max!

Det gjorde min nyeste anskaffelse også, en såkaldt hydrationpack

En lille rygsæk med vand i med tilhørende drikkeslange. Sidste weekend frøs min drikkedrunk før jeg nåede at få blot et lille sip, og da naboen har udsalg, fik jeg en vinterisoleret sådan med hjem. Selve tuden frøs, men da slagen er lang kunne den listes ind under kraven, og så havde jeg væske til hele turen. Den sidder fint og umærkeligt. Genialt!

Ingen kommentarer: