søndag den 30. oktober 2011

Sæsonskifte

Så er det blevet vintertid, og dermed tid til at pakke racercyklen væk. OCCs lørdagsture går herefter ud i skoven på de store hjul. Som altid når vi når dette tidspunkt glæder jeg mig helt enormt til at komme ud i skoven for at lege på MTB´en. Det er utroligt sjovt.

Gårdagens tur var den sidste på racer, og jeg stod godt nok og kastede lange blikke efter MTB´en, ville hellere den end raceren ud på de våde veje i den kolde tåge, der lå tæt over hele Sjælland. Men, da jeg først kom op på raceren, få meter uden for huset slog det mig, at den sad utrolig godt på mig, som en forlængelse af mig selv.

Og på trods af min forkølelse, var der på vej op ad Strandvejen et helt utroligt riv i cyklen, masser af kræfter i benene.. så meget at de ellers så stærke på holdet begyndte at falde bagud, undlade at tage føringer, og mumle noget om at skulle kaste op ;-)

Ja ja, måske blot a-swap-of-days. Jeg havde en god dag, de en dårlig, men det var nu ikke en ringe måde at slutte en helt igennem grandiøs racersæson af. Dejligt!

I klubhuset var der linet op til den store sæsonskiftefrokost. God mad, gode venner og god stemning.

And let us then do some woods!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejligt at se at et bordtennisbord kan bruges til andet end at spille bordtennis på.
Ganske vist lever mennesket ikke af brød alene, - men ...
velfortjent efter sportsligt aktivitet.
Kærlig hilsen
Jørgen