onsdag den 26. oktober 2011

Alpetramp 2012

Årets sidste motionsløb, det Sydfynske Alpetramp plejer at være hårdt. Mange bakker, vind og efterårsvejr. I år var vejret super, men alligevel blev løbet hårdt, uforholdmæssigt endda.

Da vi var længst væk, måtte vi smide håndklædet i ringen, Hanne havde det simpelhen for skidt. Så vi afbrød løbet og trillede langsomt hjem mod bilen. Turen blev derfor såmen lang nok endda, 94 km, men ikke helt den storslåede afslutning på sæsonen vi havde drømt om. Til gengæld kunne så endelig trille gennem Korinth, noget jeg har ønsket mig i alle de år, vi har kørt løbet.

Siden er sengen blevet holdt hos Team Sol og Sommer, men nu går det da så småt fremad, omend det så også for mig blev en dag i sengen, den første i tre år!

Til de mere og udpræget barnlige fornøjelser var, at eftersom vi lå med røven i vandskorpen bagerst i feltet, kunne jeg more mig med at køre i cirkler om de langsomme der kæmpede sig op af bakkerne, specielt den lange på golfbanen. Edder manme ikke god stil, men ret morsomt... ;-)

Ingen kommentarer: