lørdag den 20. oktober 2012

Crash, boom, bang

Fanme om ikke det var mig der måtte en tur i asfalten idag. Holdet stoppede på grund af en punktering, og da jeg rørte ved min bremse forsvandt forhjulet!

Efteråret er kommet, og under træerne danner de nedfaldne blade noget fedtet stads. Det er for alvor ved at være tid til at pakke racercyklen væk.

Heldigvis kørte vi ikke så stærkt, så der gik ikke hul på tøjet, eller det er værre, selvom jeg har nogle pæne hudafskrabninger. Værre var det, at første kontaktpunkt med asfalten var hovedet. Længe leve cykelhjelmen, den blev helt flad i den ene side. Godt der var et stykke flamingo mellem hovedet og asfalten!

Efter et par sekunders ømmen, var det op på cyklen igen, og videre.  Men lidt øm er jeg fra de fem hudafskrabninger (ankel, knæ, hofte, albue og skulder), og en lille smule hovedpine er der også. Men værst er nu nok stoltheden ;-)  Hudafskrabninger og cykling hører jo sammen.

Men, i morgen er det nu min MTB der skal luftes :-D

Ingen kommentarer: