torsdag den 21. juni 2007

Eftervirkninger fra Vätternrundan

I de første dage efter løbet var jeg en lille smule øm i de store lårmuskler foran på benene, men egentlig ikke mere end så ofte ellers. Til gengæld har jeg tabt 1,5 kilo, selvom jeg har spist rigtigt meget både under og efter løbet. Lad os se hvor meget af det, der er vand der er presset ud af systemet.

På grund af eksamen, har jeg ikke haft mulighed for at cykle de sidste par dage, men idag havde jeg et high-speed forløb på 20 kilometer. Mod Farum lå hastigheden mellem 34 og 45. Jeg oplevede ingen problemer, tvært om.

Nu har jeg så fundet ud af at 300 km, under de gode forhold der var, intet problem er. Spørgsmålet er derfor hvilket mål jeg skal sætte mig for næste år? Under 11 timer? Måske, hvis forholdene er som i år.. (for det er helt sikkert, at vi skal deltage næste år, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre)

Ingen kommentarer: