mandag den 18. juni 2007

Eksamen i Konstruktivistiske Analysemetoder

Øv!

Det gik slet ikke som planlagt. Eksamensstrategien var lagt an på fagets bekendtgørelse, samt eksaminators oplysning om hvordan hun ville eksaminere. Sådan var virkeligheden ikke, så jeg kom godt ud i tovene. Jeg nåede lige at advare mine kumpaner Hanne og Finn, inden de skulle ind.

Det blev til et 8-tal, hvilket vel også var fortjent, taget det jeg fik sagt i betragtning....det ærgrer mig jo blot, at det kunne have været anderledes, hvis jeg havde vidst...! Jeg havde selv forestillet mig et 9-tal. Men, noget andet er at både 8 og 9 efter den nye skala konverteres til 7, så det er vel lige meget.

Set i forhold til Finns og Hannes karakterer er karakteren dog OK. De kan faget bedre end jeg.

Pyt, næste eksamen er i Velfærdsøkonomi i morgen. Gad og vide om de helst kun vil høre mig snakke som i konstruktivismen, eller de også selv vil deltage, som tilfældet var, da vi var oppe i kernefagsopgaven? Hvilken strategi skal jeg mon vælge?

Ingen kommentarer: