lørdag den 23. juni 2007

På lørdagstur med OCC

Kørte med drengene fra OCC på 9:30 turen i dag. Kom op på 88 km, det var faktisk lidt hårdt. Jeg var til fest i går aftes med mine MPA-medstuderende, og det blev lidt sent, hvilket måske kan forklare lidt af dagens mosen. Men jeg synes også jeg er lidt øm i benene nu, og det kan jo næppe skyldes gårsdagens fest...

Der var for en gang skyld arrangeret frokost i klubhuset, og der var nok mere end 40 ryttere tilstede i dag, så det var ualmindeligt hyggeligt. For mit vedkommende blev det så også den sidste lørdagstur inden sommerferien, idet vi flyver til SanF næste lørdag.

Jes og jeg blev enige om, at vi ville give hjemmesiden et fur efter sommerferien, det trænger den meget til, og ingen af os er på telefonlisterne, så vi går glip af alle informationerne.

Hanne kørte ikke med, trængte til at sove. Rigtigt mange spurgte efter hende, og det er jo dejligt, at man går lidt op i hinandens ve og vel i klubben

Ingen kommentarer: