onsdag den 13. juni 2007

Tre dage til Vätternrundan, regn?

Jeg kom sidste år til at sige ja, da en kollega spurgte mig om jeg ville med på Vätternrundan. I 2006 var det et aldeles henrivende vejr, så, jo selvfølgelig ville jeg med.

Nu sidder jeg her og kigger på vejrudsigten, der lover bunkevis af regn på lørdag! Hvilket giver mig mindelser om en påsketur på 112 km sidste år i 2 graders varme med regn og modvind. Det var f.. hårdt. På et tidspunkt var mine fingre så stive, at jeg måtte have dem i munden for at tø dem lidt op, så jeg kunne skifte slange efter en punktering. Vi kørte indenom en trælasthandel for at købe gummihansker, cykelhandskerne var gennemblødte. Og, Vätternrundan er 300 km!

Jeg har kørt godt 3.000 km i år, så formen burde være i orden, men jeg har aldrig kørt længere end 150 km, så jeg er lidt spændt på hvordan det går.

Hanne aftalte med min svoger Finn at de vil deltage næste år... gad og vide hvad hun nu lige havde gang i? Hun påtænker ellers at starte på MPA til vinter, og det er sgu hårdt nok skulle jeg hilse og sige..sidder lige og læser til eksamen. nja..skriver blog...det er nok en overspringshandling.

Hvordan forbereder man sig til 300 km regn?

Ingen kommentarer: