fredag den 18. juli 2008

En cykel-fri-dag

Nu har jeg hver eneste dag i denne uge kørt gode ture af et par timers varighed, for at komme med igen, nu hvor børnene er anders-wo-engagiert. I går var lidt hårdt, de mange dages træning uden restitution kunne godt mærkes. Jeg tog derfor en fridag fra cyklen i dag, så benene er friske til den første OCC tur i lang tid i morgen.

Mangler ellers kun få kilometre i at have nået halvdelen af årets mål, men til gengæld passer det vist Hanne godt at hun er foran mig. Hun har nemlig krydset de 3000km i år.

Åh ja, og forresten blev jeg stukket af en hveps i går. Jeg så den kom strygende lige ind under hjelmen. Den må være landet med brodden først, for det gjorde ondt øjeblikkeligt. Det er godt nok mange år siden jeg sidste er blevet stukket.. nass.. men så i øvrigt ikke værre. Det sved lidt en fire timer, så var det væk. Samme var også de der lå på hjul af mig da hvepsen kom. Jeg blev selvfølgelig ved med at træde men flåede hjelmen af og viftede vildt omkring mig. Det må have set mærkeligt ud. Resultatet var ihvertfald, at der blev trådt på bremsen bag mig. Måske skulle man prøve det i spurten :-)

Ingen kommentarer: