lørdag den 3. november 2007

Første MTB-tur med OCC

Så oprendt MTB sæsonen med OCC, og vi havde en dejlig tur ud i efteråret med bladene dryssende ned. Vi kørte 5 sø-turen. Vi var 19 på vores hold alene. Der var 5 kvinder med, og Hanne var ualmindeligt godt kørende.

Efter turen var den den obligatoriske middag som afslutning på sommersæsonen, med spætter og sild, laks, flæskesteg, kyllingesalat, leverposteg, øl, kaffe og kage. Alt hjemmelavet i højeste kvalitet, mums..!

Inden det dog kom så vidt havde jeg et spektakulært styrt. Feltet stoppede pludseligt, hvilket jeg ikke gjorde, istedet trak jeg i forbremsen, og det gør man ikke ustraffet. Jeg forsatte hen over styret og landede med brystkassen først på baghjulet hos manden foran mig. Knæerne og håndled i jorden og den ene fod ud i mølleåen. Så skråt hen over brystkassen har jeg nu et perfekt aftryk af et Svalbe-MTB mønster, som et bedre ordensbånd ;-) Knæerne er lidt mere pyntede. Begge løse Assosben led hulledøden, men som man siger, har man ikke været i jorden på en MTB-tur, har man ikke kørt til kanten!

Ingen kommentarer: