onsdag den 21. november 2007

Ingen problemer

Hermed en ikke-nyhed. Der sker ikke noget, og det er jo dejligt. Jo, det er hjertet jeg taler om. Det opfører sig pænt, jeg har det faktisk bedre end længe.

Både min egen læge og min gode studiekammerat, som også er læge, synes jeg er dybt debil, når jeg stadig cykler. Gad vide om de ved mere end jeg? Så derfor holder jeg det lidt nede pt. Cykler ikke så meget, og så kun i moderat tempo, men der er nu stadig ikke mange der overhaler mig. gnæk gnæk

Lørdagsturene i OCC fortsætter jeg nu med, det er for hyggeligt, men på lørdag bliver det ikke til noget. Masterrapporten presser sig på.

Jeg er ikke i tvivl om at jeg har et hjerte, jeg mærker stadig noget andet og mere end bare pulsen, men det er bare på det plan, at jeg nu ved hvad jeg skal mærke efter, og derfor også mærker det.

Håber det varer ved.

Ingen kommentarer: