lørdag den 4. april 2009

Nul huller

Nul huller, for i dag blev sommertøjet fundet frem. Vintertøjet er slidt op.

Og tænk, jeg var nødt til at tage vindvesten af, for det var for varmt!

Første rigtige sommerdag med temperaturer op til 18 grader blev udnyttet til en tur med 10:00 holdet, for vi skal jo køre løb på Fyn i morgen. Her afslørede det sig så, at holdet bruger motorpace!!


Der ligner ikke ligefrem Arundel ;-) Snyd? hmm. men det var eddermanme specielt snyd, at de kørte mig op efter et pænt udbrud op mod spurten. Jeg havde lovet mig selv ikke at køre spurten i dag, men når man nu først sidder der.. så kan man jo ikke lade være. 

Hanne sad med i feltet da de kom væltende efter knallerten, så hun kom faktisk over stregen før mig! Det ender med at hun skal trække læsset i Brørup parløb!

I klubhuset benyttede vi det gode vejr til en hyggestund på terassen. Uhmm dejligt at sommeren kalder! Måske skulle man overveje at skifte billedet på toppen af bloggen.

Ingen kommentarer: