torsdag den 15. januar 2009

Lefty Head Wrench Multi Tool

Endelig en kommentar til min selv-julegave-dims: Kronrørsdækselserstatningen.

Hvad kan det være? Aggregat til bremse? Gear? En computerdims? Kan det være en videooptager til at spænde på forhjulet?

Hey, sidste bud er rigtigt fornuftigt, det vil jeg tænke lidt over, for Kinaturen afslørede, at det er endog meget svært at køre MTB med en hånd og holde et kamera roligt med den anden, samtidigt.

Men nej, det er det så altså ej heller.

Dimsen er såmen et multiværktøjssæt. Og det er rigtigt genialt!!!
Dels slipper jeg så for at køre rundt med det i lommen, men mest af alt er den genial, fordi den bringer mig på en ubestridelig førsteplads i dimse-oprustningskapløbet. Kun på Cannondale er kronrøret stor nok til en sådan dims, og jeg er den eneste i min omgangskreds der har en Cannondale-Lefty-forgaffel. Uovervindelig!

Team Sol og Sommer: Mere udstyr end talent ;-)

Ingen kommentarer: