torsdag den 15. januar 2009

Motionskalender 2009

Lige pt fungerer motionskalenderen hos Danmarks Cykle Union ikke. Det undrer mig ikke.. DCU er mest for professionelle.. sidste år var den nu ellers god!

Jeg har derfor samlet datoer for løb Team Sol og Sommer har deltaget eller overvejer at deltage i.

25. januar – Isstjerneløbet (mtb)
5. april - Stjernetramp
25. april - Brørup parløb
2. maj - StjerneTour de Grindsted
10. maj - Grejsdalsløbet
17. maj - Skjoldnæsholm
17. maj - Allerød Tour
24. maj - Blomsterløbet
6. juni - Tøserunden
3. juli - Sjælland Rundt
16. august - Roskilde holdmatch
13. september - Bastrup Sø Rundt
18. oktober - Alpetramp

SlushCup:
1 - 8 nov - Enkeltstart
2 - 22 nov - Hareskoven

3 - 13 dec - Tyskerplantagen
4 - 3 jan - Teglstrup Hegn
5 - 17 jan - DMK
6 - 7 feb - Tisvilde, THOK
7 - 28 feb - Sorø

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

team sol og sommer med sådan et blogbillede på forsiden - fin side, første gang her:) Men billedet skal da afspejle varmen ved bloggets navn:)
Mvh. Henrik

Per L Johansen sagde ...

Hej Henrik,

tak for din kommentar.

Man kan vel sige, at bloggens navn oftere er et ønske end realitet, fsv det danske vejr, og så da i særdeleshed føret i Hareskoven hvor dette billede er taget.

Det morede mig derfor at sætte et vinterbillede på bloggen, som en slags ironisk kommentar. Men det fordrer jo jeg er flittig med kameraet, så der også senere på året kan komme lige så gode aktuelle billeder.

mvh
Per

Anonym sagde ...

Hej Per,
nu jeg lige var ved forsiden. Der er sjældent noget på cyklen, hvor jeg er foran dig. Men jeg har faktisk kørt 6259 km i 2008 (det er mere end du har kørt i 2008 eller 2007 for den sags skyld).
Desværre er jeg stadig den langsomste i Team sol og sommer :-)
Kh Hanne

Per L Johansen sagde ...

Hej Skat,

ja, dit kilometertal er imponerende. Du er vedholdende!

/per